Levertijd & verzendkosten
Bestellingen worden iedere werkdag om 15:00 als handig brievenbuspakketje verzonden, inclusief track en trace.
Je hoeft dus niet thuis te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. De verzendkosten in Nederland bedragen slechts € 2,95 (€3,75 voor België).
Als je echter voor minimaal € 45,- besteld, betalen wij de verzendkosten.
Binnen Nederland verzenden we met PostNL en komen pakketjes gemiddeld in 1-2 werkdagen aan.
Naar België versturen we met DHL/Bpost, hier bedraagt de levertijd gemiddeld 2-4 werkdagen.
FAQ
Veelgestelde vragen en antwoorden
Verzending & levering
We informeren je over de verwachte levertijd van je bestelling in het besteloverzicht en in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.
Volgens PostNL is mijn brievenbuspakketje al geleverd?
Staat de status van de T&T al op geleverd en is er niks aangekomen?
Geen paniek, voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen, hierdoor lijkt het alsof het al geleverd is, maar wordt het binnen 1 of 2 werkdagen alsnog bezorgd.
Vraag voor de zekerheid ook nog even bij je buren na of het pakje daar niet aangekomen is. Als het niet bij de buren afgeleverd is en de verzendstatus na 5 dagen onveranderd blijft, neem dan contact met ons op.
Je bestelling wordt verzonden als een handig brievenbuspakje, inclusief track en trace.
Je hoeft dus niet thuis te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. De verzendkosten in Nederland bedragen slechts € 2,95 (€3,75 voor België).
Als je echter voor minimaal € 45,- besteld, betalen wij de verzendkosten. Binnen Nederland verzenden we met PostNL en komen pakketjes gemiddeld in 1-2 werkdagenaan. Naar België versturen we met DHL/Bpost, hier bedraagt de levertijd gemiddeld 2-4 werkdagen.
Je hebt al besteld, maar het adres klopt niet?
Als de bestelling nog niet is ingepakt, kun je contact met ons opnemen en de wijziging doorgeven. We zullen dan proberen dit door te voeren.
Hiervoor sturen we een aanvraag naar ons logistieke team.
Helaas kunnen we niet garanderen dat de wijziging nog kan worden doorgevoerd.
Als je bestelling niet aankomt, neem dan contact met ons op en we sturen het graag opnieuw op.
Is een artikel beschadigd of ontbreekt er een artikel?
Hiervoor moet een schaderapport worden ingediend bij PostNL. Stuur ons foto's van de verpakking via ons contactformulier, samen met je bestelnummer. We zullen je dan uitleggen wat de volgende stappen zijn.
We leveren momenteel aan:
- Nederland
- België
Retourneren
Is je artikel beschadigd?
Via dit formulier kun je een klacht indienen, we komen zo snel mogelijk bij je terug met een passende oplossing.
Alleen ongeopende artikelen kunnen worden geretourneerd. Vul dit formulier in voor verdere instructies.
Na controle van de retourzending storten we het bedrag direct terug via de betaalmethode waarnee je je bestelling hebt geplaatst. Bij sommige betalingsproviders kan dit proces 10 werkdagen duren. Hier vragen wij begrip voor.
Je kunt alle details over de annuleringsvoorwaarden vinden op onze retour pagina.
Ja, de retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Mijn bestelling
Als je een wijziging of annulering wilt doorgeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door dit formulier in te vullen.
Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van het artikel dat je had besteld? Of heb je een extra artikel ontvangen dat je niet had besteld?
Neem contact met ons op. Geef ons je bestelnummer en het verkeerde artikel door, zodat we snel een oplossing kunnen vinden.
Betaling
Vul dit formulier in om een kopie van je factuur aan te vragen.
We bieden de volgende betaalmethoden aan:
- iDeal
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- Apple Pay
- Google Pay
Algemene informatie
Onderaan iedere productpagina kun je de veelgestelde vragen vinden:
Neem contact met ons op via dit formulier en we komen zo snel mogelijk bij je terug. Op werkdagen proberen we binnen 3 uur te reageren.
Als je je klantenaccount wilt verwijderen, neem dan rechtstreeks contact met ons op met je verzoek.